Re: Canal+ crash - Re: Annulation : Crosspost excessif

Sujet : Re: Canal+ crash - Re: Annulation : Crosspost excessif
De : Master_Fontaine_is_dishonest (at) *nospam* Strand_in_London.Gov.UK (Nicolas Paul Colin de Glocester)
Groupes : news.admin.net-abuse.usenet
Date : 24. Jul 2024, 17:24:10
Salut !

Well if one would like to write in one’s native tongue then one may permit
us to do so too. Will you be cancelling illegal disrespect against our
tongue by the European Union and by the Council of Europe and by the
United Nations and by the International Criminal Court? As for DeepL and
Google Translate, I refer you to an article about them in the last issue
de “Feasta”. I can not copy and paste de it so I copied and pasted de a
PDF file by a government instead: “5. Spreagfar na dochtúirí ginearálta le
seirbhísí ateangaireachta gairmiúla a úsáid seachas brath ar bhealaí eile
ar nós duine muinteartha nó Google Translate do sheirbhísí dá leithéid;
agus
6. Déanfar athbhreithniú leanúnach ar an gceist.” Fòghnaidh faclair às
Yoran Embanner no CreateSpace Independent Publishing Platform, dar leam.
Cha dèanadh mi sgrùdadh mun Fhraingis àm sam bith! Char chum mise
RootCause; AdaNav; ThreadSpotter; et software similaire. Dh’iarr mise
eadar-theangachadh ar co-oibrichean. Sheòl mise eadar-theangachadh gu
fr.comp.lang.ada.

Cha toireadh eternal September na news.BlueWorldHosting.com na
https://Groups.Google.com/g/fr.comp.lang.ada/search?q=om%2Bnews%40miakinen.net
dad leat aig fr.comp.lang.ada ron 23/07/2024 na Miakinen.net na LinkedIn
dad leat mu Ada fainear dhom. Ar cheannaich thu compilers Ada a riamh?

Tha Apache gun Ada aig Miakinen.net.

(Bidh ceann (.i.
Newsgroups: fr.comp.lang.ada
Subject: Re: effece ecran
Date: Fri, 14 Nov 2003 14:41:17 +0000 (UTC)
) anns an Almáinis.)

An eil sgrùdadh uait gu fìor?

Bidh alt ann an Ada Letters agus ann an Ada User Journal. Bidh ailt ann na
comp.lang.ada agus fr.comp.lang.ada.

Sincères salutations.

Nicolas Paul Colin de Glocester