Re: xindy sur MAC avec MiKTeX

Sujet : Re: xindy sur MAC avec MiKTeX
De : news3 (at) *nospam* nililand.de (Ulrike Fischer)
Groupes : fr.comp.text.tex
Date : 26. Jan 2022, 01:36:15
Am Tue, 25 Jan 2022 12:43:00 +0100 schrieb Vincent Belaïche:

J'ai MiKTeX et TeXLive sur mon MAC (je bascule entre les deux avec
TeXdist).

Quand je suis avec MiKTeX, xindy ne fonctionne pas :

Quite possible. xindy contains some code to detect the texsystem and
that was written at a time when miktex was windows only.

Imho xindy is a rather dead end to I doubt someone will spent time
on it.

--
Ulrike Fischer
https://www.troubleshooting-tex.de/