Re: Retrouvez le livre de Karen Sharpe sur notre boutique en ligne

Sujet : Re: Retrouvez le livre de Karen Sharpe sur notre boutique en ligne
De : G1Male (at) *nospam* QQ.com (Calamity Jade)
Groupes : fr.soc.politique fr.soc.complots
Date : 16. Jul 2022, 06:32:57
"Yannix" <faitmoipeur@gmail.com> a écrit dans le message de groupe de discussion : 62d23c1e$0$26318$426a34cc@news.free.fr...
Les accusations de viol en Suède sont tombées pour raison de délai de
prescription [5 ans] dépassé, lorsqu'en 2019 l'ambassade d'Equateur l'a
expulsé et livré à la Police londonienne.

On 12 August 2015, Swedish prosecutors announced that they had dropped
their investigation into three of the allegations against Assange, because the
**statute of limitations had expired.** The investigation into the rape allegation
was dropped by Swedish authorities on 19 May 2017.[2][3] Assange said in
these proceedings that he feared he would ultimately be extradited to the
United States if he were sent to Sweden.

In May 2019, the Swedish Prosecution Authority reopened the investigation
against Assange. The prosecutors expressed the intent to extradite Assange
from the United Kingdom after he served his 50-week prison sentence for
skipping bail.[4] In June 2019, the Uppsala District Court denied a request to
detain Assange, thereby preventing his extradition to Sweden. It said the
Swedish investigation did not require Assange's presence in Sweden. The
prosecutor said she intended to issue a European Investigation Order to
interview Assange instead. As of November 2019, the prosecution announced
that the investigation had been dropped.

https://en.wikipedia.org/wiki/Assange_v_Swedish_Prosecution_Authority

Oui donc : https://www.youtube.com/watch?v=8ZVSVe_H32A

Y'a un moment où t'arrêtes de nous prendre pour des cons ?
Je ne te prends pas pour un con, mon Yannix ouistiti! [Quoique...] Je rappelle
simplement les faits et la réalité/vérité telles qu'elles se sont déroulées. Ce
n'est pas ma faute si les Français sont les plus mal informés de la Terre par
leurs médias [qui dans l'ensemble écrivent n'importe quoi et ne savent pas
de quoi ils parlent] sur ce sujet.

X.
CJ.
Y+ JD&M II - https://www.youtube.com/channel/UCh9UxmQWypzTOp9OO_G1cpQ
CJ: "Je pense tout ce que je fais/dis, et donc je fais/dis tout ce que je pense!"